Strona używa informacji zapisanych za pomocą cookies w celach statystycznych oraz w ramach dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystając z BUSLODZ.PL wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Kliknij, aby zamknąć.

IKARUS 260.04 (1983-1999, 2004-2006)


Podziel się na FB

Sekcja: Tabor MPK
Kategoria: Tabor liniowy MPK historyczny

538.jpg

Autor zdjęcia na winiecie: Przemysław Bakaj

IKARUS 260.04

Lata eksploatacji liniowej: 1983-1999, 2004-2006


Rys. Ikarus 260.04 (rocznik 1983: 2351-2395, 3301-3340, 4301-4323, 5301-5336 - wygląd fabryczny) - strona prawa.

Rys. Ikarus 260.04 (rocznik 1983: 2351-2395, 3301-3340, 4301-4323, 5301-5336 - wygląd fabryczny) - strona lewa.

Rys. Ikarus 260.04 (rocznik 1983: 2351-2395, 3301-3340, 4301-4323, 5301-5336 - wygląd fabryczny) - tył i przód.

 

Ikarusy 260 oprócz Jelczy 272Mex, były jedynymi autobusami, które stacjonowały we wszystkich łódzkich zajezdniach. Ich produkcję rozpoczęto w 1972r. Do Polski trafiły w 1974r. Mimo to pierwsze egzemplarze w Łodzi pojawiły się dopiero w 1983r. Rekordowa dostawa 144 jednostek zasiliła wówczas zajezdnie na Helenówku, Limanowskiego, Nowych Sadach i w Pabianicach. W przypadku zajezdni na Limanowskiego pierwszy dzień ich eksploatacji był jednocześnie ostatnim dniem użytkowania tam Jelczy 272 Mex. Było to 11.02.1983r. W latach 1984 i 1985 dotarły kolejne egzemplarze. Te z ostatniej partii dostaw charakteryzowały się nieco jaśniejszym lakierem zbliżonym do koloru pomarańczowego. Łącznie Łódź zakupiła 242 autobusy tego typu. Do końca 1986r. skreślono ze stanu siedem pojazdów. Pięć z nich przekwalifikowano na szkoleniowe, natomiast dwa autobusy nr 3302 i 2393 zlikwidowano po wypadkach.


W II poł. lat 80. XX w. Ikarusy 260 były bardzo popularne, choć kursowały głównie na liniach podmiejskich oraz zapewniały obsługę w Pabianicach, Zgierzu i Głownie. W pierwszej połowie lat 90. nastąpiły spore zmiany w obsłudze linii, które znacząco wpłynęły na stan liczebności tych pojazdów w MPK-Łódż. W 1992r. wyłączono ze struktur MPK piątą zajezdnię w Pabianicach, która przejęła cały ówczesny stan Ikarusów, a pod koniec roku likwidacji uległa druga zajezadnia na Helenówku. Część jej taboru sprzedano bądź zlikwidowano, pozostałe wozy rozdzielono między zajezdnie Limanowskiego i Nowe Sady. Dodatkowo w latach 1990 i 1991 kilkanaście pojazdów przebudowano na przegubowe.

Od 1994r. "krótkie" Ikarusy stopniowo były zastępowane taborem niskopodłogowym. W 1995r. zajezdnia Kraszewskiego (obecnie Kilińskiego) przekazała resztę swoich wozów na Limanowskiego. Dwa lata później skreślono ostatnie egzemplarze na Nowych Sadach. Na początku 1999r. po Łodzi jeździło już tylko 7 Ikarusów 260. Ostatnie dwa egzemplarze (3534 ex 1519, 3536 ex 1516) skreślono ze stanu 13.07.1999r. Zasadniczo był to koniec ich eksploatacji, jednak dawne łódzkie egzemplarze wciąż kursowały po Pabianicach. Kiedy wydawało się, że autobusy te zniknęły z łódzkich ulic na dobre, w 2004r. w wyniku braków taborowych włączono do ruchu liniowego wóz szkoleniowy nr 18. Na inwentarz wpisano go z początkiem 2005 r. Pojazd był o tyle ciekawy, iż jako jedyny spośród wszystkich Ikarusów 260 nigdy wcześniej nie woził liniowo pasażerów. W 1985r. miał stacjonować w Pabianicach z numerem 5505, jednak od razu przeznaczono go na szkoleniowy, kierując do zajezdni Kraszewskiego (obecnie Kilińskiego). Tam najpierw jako 109, następnie jako 18 służył do nauki jazdy. W odróżnieniu od swoich poprzedników wyróżniał się nowym, żółto-czerwonym malowaniem, brakiem trzecich drzwi i "lotniczymi" fotelami. W latach 2005-2006 autobus z numerem 1518'' stacjonował na zajezdni Kilińskiego i jeździł głównie na linii 71. Jednak spośród wszystkich dawnych, łódzkich egzemplarzy najdłużej w ruchu pozostały trzy wozy pabianickie o numerach: 506, 507, 509, czyli dawne 5506, 5507, 5509.

Tekst: Wojciech Dębski, www.mkmlodz.webd.pl

 

 

LISTA TABOROWA IKARUSÓW 260.04 należących do MPK-Łódź

ZKA2 - Helenówek
rocznik 1983
NR TAB NR REJ 1 NR REJ 2 NR EX NR NEXT UWAGI, INFORMACJE, INNE
2351
LDB 105K
- - $ sprzedany 03.11.1992 -> Zgierz -> PKS Łęczyca
2352 LDB 569R
LZO 0459
- ? sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2353 LDB 107K
- - - skreślony 14.10.1992r.
2354 LDB 108K
- - ? sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2355 LDB 109K
LZB 447B
- A155 sprzedany do TransWar Warszawa 03.11.1992r.
2356 LDB 110K
- - 3356 przekazany na Limanowskiego w 1992r
2357 LDB 111K
- - - skreślony w 16.12.1991r.
2358 LDB 112K
- - ? sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2359 LDB 154K
- - ? sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2360 LDB 219K
- - 3360 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2361 LDB 220K
- - ? sprzedany do Zgierza 07.08.1992r.
2362 LDB 221K
- - ? sprzedany do ? 19.11.1991r.
2363 LDB 222K
- - - skreślony 01.05.1991r.
2364 LDB 223K
- - 3364 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2365 LDB 224K
- - ? sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2366 LDB 225K
- - ? sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2367 LDB 226K
- - ? sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2368
LDB 227K
- - 3368 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2369 LDB 228K
- - ? sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2370 LDB 229K
- - 3370 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2371 LDB 230K
- - 3371 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2372 LDB 231K
- - 3372 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2373 LDB 232K
- - - 30.03.1991r. -> Hydrobus Politechniki Łódzkiej
2374 LDB 233K
LZI 846C
- ? sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2375 LDB 234K
- - 3375 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2376 LDB 235K
- - 3376 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2377 LDB 236K
- - - skreślony w 16.11.1991r.
2378 LDB 237K
- - 3378 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2379 LDB 238K
- - 3379 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2380 LDB 321K
- - - skreślony 07.03.1992r.
2381 LDB 322K
- - A158 sprzedany 03.11.1992r.-> Zgierz-> Transwar Warszawa
2382 LDB 323K
- - 3382 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2383 LDB 324K
- - ? sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2384 LDB 325K
- - - skreślony w 14.10.1991r.
2385 LDB 326K
- - 3385 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2386
LDB 327K
- - 3386 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2387 LDB 328K
- - 3387 przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2388 LDB 329K
- - - skreślony w 18.05.1992r.
2389 LDB 330K
- - ? sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2390 LDB 331K
- - - skreślony 16.09.1991r.
2391 LDB 332K
- - - skreślony 07.06.1991r.
2392 LDB 333K
- - - skreślony 16.09.1991r.
2393 LDB 334K
- - - skreślony 05.09.1984 po wypadku
2394 LDB 335K
- - - skreślony 16.09.1991r.
2395 LDB 336K
- - 3395 przekazany na Limanowskiego w 1992r.

Dane dzięki uprzejmości Marcina Szymaniaka.

LISTA TABOROWA IKARUSÓW 260.04 należących do MPK-Łódź

ZKA2 (po 1992r.) - Nowe Sady
rocznik 1983
NR TAB NR REJ 1 NR REJ 2 NR EX NR NEXT UWAGI, INFORMACJE, INNE
2301 LZI 134B
- 4301
- skreślony 28.03.1994r.
2302 LZO 3319
- OSK104 - skreślony 05.02.1997r.
2306 LZI 599B
- 4306 - skreślony 01.02.1994r.
2307 LZI 304B
- 4307 - skreślony 16.05.1994r.
2310 LDB 058R
LZO 6203
4310 - skreślony 23.09.1994r.
2312 LZI 635B
LZO 0463
4312 - skreślony 06.03.1996r.
2313 LZI 772C
LZO 0640
4313 222 przekazany do ZTiS na techniczny w 31.08.1994r.
2314 LZI 953C
LZO 4379
4314 - skreślony 05.12.1995r.
2315 LDB 312K
LZO 0542
4315 221 przekazany do ZTiS na techniczny w 31.08.1994r.
2316 LDB 157R
- 4316 - skreślony 23.09.1994r.
2317 LZI 754B
LZO 3727
4317 - skreślony 04.11.1994r.
2318 LDB 314K
- 4318 - skreślony 11.07.1994r.
2320 LDB 316K
- 4320 - skreślony 06.02.1995r.
2321 LZI 685C
LZO 3520
4321 ? sprzedany do MZK Głowno 25.03.1996r.
2322 LZI 732C
- 4322 T-25
przebudowany na holownik 09.05.1995r.

Dane dzięki uprzejmości Marcina Szymaniaka.

LISTA TABOROWA IKARUSÓW 260.04 należących do MPK-Łódź

ZKA3 - Limanowskiego
rocznik 1983
NR TAB NR REJ 1 NR REJ 2 NR EX NR NEXT UWAGI, INFORMACJE, INNE
3301 LDB 124K
- - - skreślony 27.04.1992r.
3302 LDB ????
- - - skreślony 02.04.1986r.
3303 LDB ????
- - 103 przekazany do OSK 23.05.1985r.
3304 LDB 127K
LZO 2413
- T-30 prebudowany na holownik 23.04.1996r.
3305 LDB 116K
- - - skreślony 23.04.1996r.
3306 LDB 117K
- - - skreślony 10.01.1992r.
3307 LDB 118K
- - - skreślony 02.08.1993r.
3308 LDB 115K
- - 3351 przebudowany na Ikarusa 280 w 04.06.1990r.
3309 LDB 119K
- - - skreślony 26.01.1995r.
3310 LDB 134K
- - - skreślony 19.07.1994r.
3311 LDB 120K
- - - skreślony 29.06.1995r.
3312 LDB 114K
- - 3352 przebudowany na Ikarusa 280 w 02.11.1990r.
3313 LDB 121K
- - - skreślony 24.07.1996r.
3314 LDB 122K
- - - skreślony 06.05.1996r.
3315 LDB ????
LZI 491C
- - skreślony 28.05.1992r.
3316 LDB 135K - - - skreślony 28.05.1992r.
3317 LDB 129K
- - - skreślony 16.08.1994r.
3318 LDB 113K
- - - skreślony 11.04.1994r.
3319 LDB ????
- - 3354 przebudowany na Ikarusa 280 w 02.11.1990r.
3320 LDB 131K
- - - skreślony 24.07.1996r.
3321 LDB 132K
- - - skreślony 07.08.1995r.
3322 LDB ????
- - 104 przekazany do OSK 23.05.1985r.
3323 LDB 133K
- - - skreślony 15.06.1995r.
3324 LDB 137K
- - - skreślony 17.01.1992r.
3325 LDB 138K
- - ? sprzedany ? 27.03.1996r.
3326 LDB 139K
- - - skreślony 22.08.1994r.
3327 LDB 140K
- - - skreślony 18.02.1995r.
3328 LDB 141K - - - skreślony 03.03.1995r.
3329 LDB 142K
- - - skreślony 02.08.1993r.
3330 LDB 144K
- - - skreślony 03.01.1994r.
3331 LDB 145K
- - 3355 przebudowany na Ikarusa 280 w 05.12.1990r.
3332 LDB 146K
- - ? sprzedany do ? 06.07.1995r.
3333 LDB 143K
- - 3353 przebudowany na Ikarusa 280 w 20.08.1990r.
3334 LDB 147K
- - ? sprzedany do ? 22.05.1995r.
3335 LDB 148K
- - ? sprzedany do ? 29.02.1996r.
3336 LDB 149K
- - ? sprzedany do ? 01.06.1995r.
3337 LDB 150K
- - - skreślony 26.11.1992r.
3338 LDB 151K
- - - skreślony 01.12.1992r.
3339 LDB 152K
- - - skreślony 02.08.1993r.
3340 LDB 153K
- - - skreślony 08.02.1995r.
3341 LDB 136K
LZO 3635
OSK103 - skreślony 07.03.1997; skasowany 05.1997r. Helenówek
3356 LDB 110K
LZO 4110
2356 - skreślony 01.11.1996r.
3360 LDB 219K
- 2360 - skreślony 06.05.1995r.
3364 LDB 223K
- 2364 - skreślony 20.03.1995r.
3368 LDB 227K
LZO 0548
2368 - skreślony 10.03.1995r.
3370 LDB 229K
- 2370 - skreślony 30.11.1995r.
3371 LDB 230K - 2371 - skreślony 11.07.1997r.
3372 LDB 231K 2372 - skreślony 27.03.1995r.
3375 LDB 234K
- 2372 - skreślony 30.12.1993r.
3376 LDB 235K
- 2375 - skreślony 10.08.1994r.
3378 LDB 237K
- 2376 - skreślony 02.08.1993r.
3379 LDB 238K
- 2379 - skreślony 18.07.1994r.
3382 LDB 323K
- 2382 - skreślony 03.03.1995r.
3385 LDB 326K
- 2385 ? sprzedany do KPNA 22.01.1996r.
3386 LDB 327K
- 2386 - skreślony 02.08.1993r.
3387 LDB 328K
- 2387 T-36'' przebudowany na holownik 09.05.1995r.
3395 LDB 336K
- 2395 - skreślony 06.12.1994r.

Dane dzięki uprzejmości Marcina Szymaniaka.

LISTA TABOROWA IKARUSÓW 260.04 należących do MPK-Łódź

ZKA4 - Nowe Sady
rocznik 1983
NR TAB NR REJ 1 NR REJ 2 NR EX NR NEXT UWAGI, INFORMACJE, INNE
4301 ?
LZI 134B
- 2301 przenumerowany w 1992r.
4302 ?
LZI 629B
- ? sprzedany w 1993r.,złom. w R-10 MZA W-wa 09.1994r.
4303 ?
LZI 356B
- - skreślony 01.01.1993r.
4304 ?
LZI 887C
- - skreślony 01.01.1993r.
4305 LDB 249K
-
- - skreślony 01.01.1993r.
4306 ?
LZI 599B
- 2306 przenumerowany w 1992r.
4307 ?
LZI 304B
- 2307 przenumerowany w 1992r.
4308 ?
LZI 507C
- - skreślony 01.01.1993r.
4309 LDB 241K
-
- - skreślony 30.03.1992r.
4310 ?
LDB 058R
- 2310 przenumerowany w 1992r.
4311 ?
-
- T-43'' przebudowany na holownik 22.01.1991r.
4312 ?
LZI 635B
- 2312 przenumerowany w 1992r.
4313 ?
LZI 772C
- 2313 przenumerowany w 1992r.
4314 ?
LZI 953C
- 2314 przenumerowany w 1992r.
4315 LDB 312K
-
- 2315 przenumerowany w 1992r.
4316 ?
LDB 157R
- 2316 przenumerowany w 1992r.
4317 ?
LZI 754B
- 2317 przenumerowany w 1992r.
4318 LDB 314K
-
- 2318 przenumerowany w 1992r.
4319 LDB 315K
-
- T-31'' przebudowany na holownik 22.01.1991r.
4320 LDB 316K
-
- 2320 przenumerowany w 1992r.
4321 ?
LZI 685C
- 2321 przenumerowany w 1992r.
4322 ?
LZI 732C
- 2322 przenumerowany w 1992r.
4323 ?
LDB 569R
- 4351
przebudowany na Ikarusa 280 w 03.10.1990r.

Dane dzięki uprzejmości Marcina Szymaniaka.

LISTA TABOROWA IKARUSÓW 260.04 należących do MPK-Łódź

ZKA-2 HELENÓWEK
rocznik 1983
NR TAB
NR REJ.
NR REJ.2
EX
NEXT
UWAGI
2351
LDB 105K
-
-
$
sprzedany 03.11.1992 -> Zgierz -> PKS Łęczyca
2352
LDB 569R
LZO 0459
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2353
LDB 107K
-
-
-
skreślony 14.10.1992r.
2354
LDB 108K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2355
LDB 109K
LZB 447B
-
A155
sprzedany do TransWar Warszawa 03.11.1992r.
2356
LDB 110K
-
-
3356
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2357
LDB 111K
-
-
-
skreślony w 16.12.1991r.
2358
LDB 112K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2359
LDB 154K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2360
LDB 219K
-
-
3360
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2361
LDB 220K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 07.08.1992r.
2362
LDB 221K
-
-
?
sprzedany do ? 19.11.1991r.
2363
LDB 222K
-
-
-
skreślony 01.05.1991r.
2364
LDB 223K
-
-
3364
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2365
LDB 224K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2366
LDB 225K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2367
LDB 226K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2368
LDB 227K
-
-
3368
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2369
LDB 228K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2370
LDB 229K
-
-
3370
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2371
LDB 230K
-
-
3371
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2372
LDB 231K
-
-
3372
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2373
LDB 232K
-
-
-
30.03.1991r. -> Hydrobus Politechniki Łódzkiej
2374
LDB 233K
LZI 846C
-
?
sprzedany do Zgierza 03.11.1992r.
2375
LDB 234K
-
-
3375
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2376
LDB 235K
-
-
3376
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2377
LDB 236K
-
-
-
skreślony w 16.11.1991r.
2378
LDB 237K
-
-
3378
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2379
LDB 238K
-
-
3379
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2380
LDB 321K
-
-
-
skreślony 07.03.1992r.
2381
LDB 322K
-
-
A158
sprzedany 03.11.1992r.-> Zgierz-> Transwar Warszawa
2382
LDB 323K
-
-
3382
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2383
LDB 324K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2384
LDB 325K
-
-
-
skreślony w 14.10.1991r.
2385
LDB 326K
-
-
3385
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2386
LDB 327K
-
-
3386
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2387
LDB 328K
-
-
3387
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
2388
LDB 329K
-
-
-
skreślony w 18.05.1992r.
2389
LDB 330K
-
-
?
sprzedany do Zgierza 10.11.1992r.
2390
LDB 331K
-
-
-
skreślony 16.09.1991r.
2391
LDB 332K
-
-
-
skreślony 07.06.1991r.
2392
LDB 333K
-
-
-
skreślony 16.09.1991r.
2393
LDB 334K
-
-
-
skreślony 05.09.1984 po wypadku
2394
LDB 335K
-
-
-
skreślony 16.09.1991r.
2395
LDB 336K
-
-
3395
przekazany na Limanowskiego w 1992r.
ZKA-2 (po 1992r.) NOWE SADY
rocznik 1983
NR TAB
NR REJ.
NR REJ.2
EX
NEXT
UWAGI
2301
LZI 134B
-
4301
-
skreślony 28.03.1994r.
2302
LZO 3319
-
OSK104
-
skreślony 05.02.1997r.
2306
LZI 599B
-
4306
-
skreślony 01.02.1994r.
2307
LZI304B
-
4307
-
skreślony 16.05.1994r.
2310
LDB 058R
LZO 6203
4310
-
skreślony 23.09.1994r.
2312
LZI 635B
LZO 0463
4312
-
skreślony 06.03.1996r.
2313
LZI 772C
LZO 0640
4313
222
przekazany do ZTiS na techniczny w 31.08.1994r.
2314
LZI 953C
LZO 4379
4314
-
skreślony 05.12.1995r.
2315
LDB 312K
LZO 0542
4315
221
przekazany do ZTiS na techniczny w 31.08.1994r.
2316
LDB 157R
-
4316
-
skreślony 23.09.1994r.
2317
LZI 754B
LZO 3727
4317
-
skreślony 04.11.1994r.
2318
LDB 314K
-
4318
-
skreślony 11.07.1994r.
2320
LDB 316K
-
4320
-
skreślony 06.02.1995r.
2321
LZI 685C
LZO 3520
4321
?
sprzedany do MZK Głowno 25.03.1996r.
2322
LZI 732C
-
4322
T-25''
przebudowany na holownik 09.05.1995r.
ZKA-3 LIMANOWSKIEGO
rocznik 1983
NR TAB
NR REJ.
NR REJ.2
EX
NEXT
UWAGI
3301
LDB 124K
-
-
-
skreślony 27.04.1992r.
3302
LDB ????
-
-
-
skreślony 02.04.1986r.
3303
LDB ????
-
-
103
przekazany do OSK 23.05.1985r.
3304
LDB 127K
LZO 2413
-
T-30
prebudowany na holownik 23.04.1996r.
3305
LDB 116K
-
-
-
skreślony 23.04.1996r.
3306
LDB 117K
-
-
-
skreślony 10.01.1992r.
3307
LDB 118K
-
-
-
skreślony 02.08.1993r.
3308
LDB 115K
-
-
3351
przebudowany na Ikarusa 280 04.06.1990r.
3309
LDB 119K
-
-
-
skreślony 26.01.1995r.
3310
LDB 134K
-
-
-
skreślony 19.07.1994r.
3311
LDB 120K
-
-
-
skreślony 29.06.1995r.
3312
LDB 114K
-
-
3352
przebudowany na Ikarusa 280 02.11.1990r.
3313
LDB 121K
-
-
-
skreślony 24.07.1996r.
3314
LDB 122K
-
-
-
skreślony 06.05.1996r.
3315
LDB ????
LZI 491C
-
-
skreślony 28.05.1992r.
3316
LDB 135K
-
-
-
skreślony 28.05.1992r.
3317
LDB 129K
-
-
-
skreślony 16.08.1994r.
3318
LDB 113K
-
-
-
skreślony 11.04.1994r.
3319
LDB ????
-
-
3354
przebudowany na Ikarusa 280 02.11.1990r.
3320
LDB 131K
-
-
-
skreślony 24.07.1996r.
3321
LDB 132K
-
-
-
skreślony 07.08.1995r.
3322
LDB ????
-
-
104
przekazany do OSK 23.05.1985r.
3323
LDB 133K
-
-
-
skreślony 15.06.1995r.
3324
LDB 137K
-
-
-
skreślony 17.01.1992r.
3325
LDB 138K
-
-
?
sprzedany ? 27.03.1996r.
3326
LDB 139K
-
-
-
skreślony 22.08.1994r.
3327
LDB 140K
-
-
-
skreślony 18.02.1995r.
3328
LDB 141K
-
-
-
skreślony 03.03.1995r.
3329
LDB 142K
-
-
-
skreślony 02.08.1993r.
3330
LDB 144K
-
-
-
skreślony 03.01.1994r.
3331
LDB 145K
-
-
3355
przebudowany na Ikarusa 280 05.12.1990r.
3332
LDB 146K
-
-
?
sprzedany do ? 06.07.1995r.
3333
LDB 143K
-
-
3353
przebudowany na Ikarusa 280 20.08.1990r.
3334
LDB 147K
-
-
?
sprzedany do ? 22.05.1995r.
3335
LDB 148K
-
-
?
sprzedany do ? 29.02.1996r.
3336
LDB 149K
-
-
?
sprzedany do ? 01.06.1995r.
3337
LDB 150K
-
-
-
skreślony 26.11.1992r.
3338
LDB 151K
-
-
-
skreślony 01.12.1992r.
3339
LDB 152K
-
-
-
skreślony 02.08.1993r.
3340
LDB 153K
-
-
-
skreślony 08.02.1995r.
3341
LDB 136K
LZO 3635
OSK103
-
skreślony 07.03.1997; skasowany 05.1997r. Helenówek
3356
LDB 110K
LZO 4110
2356
-
skreślony 01.11.1996r.
3360
LDB 219K
-
2360
-
skreślony 06.05.1995r.
3364
LDB 223K
-
2364
-
skreślony 20.03.1995r.
3368
LDB 227K
LZO 0548
2368
-
skreślony 10.03.1995r.
3370
LDB 229K
-
2370
-
skreślony 30.11.1995r.
3371
LDB 230K
-
2371
-
skreślony 11.07.1997r.
3372
LDB 231K
-
2372
-
skreślony 27.03.1995r.
3375
LDB 234K
-
2375
-
skreślony 30.12.1993r.
3376
LDB 235K
-
2376
-
skreślony 10.08.1994r.
3378
LDB 237K
-
2378
-
skreślony 02.08.1993r.
3379
LDB 238K
-
2379
-
skreślony 18.07.1994r.
3382
LDB 323K
-
2382
-
skreślony 03.03.1995r.
3385
LDB 326K
-
2385
?
sprzedany do KPNA 22.01.1996r.
3386
LDB 327K
-
2386
-
skreślony 02.08.1993r.
3387
LDB 328K
-
2387
T-36''
przebudowany na holownik 09.05.1995r.
3395
LDB 336K
-
2395
-
skreślony 06.12.1994r.
ZKA-4 NOWE SADY
rocznik 1983
NR TAB
NR REJ.
NR REJ.2
EX
NEXT
UWAGI
4301
?
LZI 134B
-
2301
przenumerowany w 1992r.
4302
?
LZI629B
-
?
sprzedany w 1993r.,złom. w R-10 MZA W-wa 09.1994r.
4303
?
LZI 356B
-
-
skreślony 01.01.1993r.
4304
?
LZI 887C
-
-
skreślony 01.01.1993r.
4305
LDB 249K
-
-
-
skreślony 01.01.1993r.
4306
?
LZI 599B
-
2306
przenumerowany w 1992r.
4307
?
LZI 304B
-
2307
przenumerowany w 1992r.
4308
?
LZI 507C
-
-
skreślony 01.01.1993r.
4309
LDB 241K
-
-
-
skreślony 30.03.1992r.
4310
?
LDB 058R
-
2310
przenumerowany w 1992r.
4311
?
-
-
T-43''
przebudowany na holownik 22.01.1991r.
4312
?
LZI 635B
-
2312
przenumerowany w 1992r.
4313
?
LZI 772C
-
2313
przenumerowany w 1992r.
4314
?
LZI 953C
-
2314
przenumerowany w 1992r.
4315
LDB 312K
-
-
2315
przenumerowany w 1992r.
4316
?
LDB 157R
-
2316
przenumerowany w 1992r.
4317
?
LZI 754B
-
2317
przenumerowany w 1992r.
4318
LDB 314K
-
-
2318
przenumerowany w 1992r.
4319
LDB 315K
-
-
T-31''
przebudowany na holownik 22.01.1991r.
4320
LDB 316K
-
-
2320
przenumerowany w 1992r.
4321
?
LZI 685C
-
2321
przenumerowany w 1992r.
4322
?
LZI 732C
-
2322
przenumerowany w 1992r.
4323
?
LDB 569R
-
4351
przebudowany na Ikarusa 280 03.10.1990r.
ZKA-5 LUTOMIERSKA (PABIANICE)
rocznik 1983
NR TAB
NR REJ.
NR REJ.2
EX
NEXT
UWAGI
5301
LDB 261K
-
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5302
LDB 262K
-
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5303
LDB 263K
-
-
-
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5304
LDB 264K
-
-
-
skasowany w 31.12.1991r.
5305
LDB ????
LZI 004D
-
5305
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5306
LDB 340K
-
-
5306
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5307
LDB 341K
-
-
5307
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5308
LDB 342K
-
-
-
skasowany w 25.01.1991r.
5309
LDB 343K
LZI 003D
-
4352
Przebudowany na Ikarusa 280 w 25.02.1991r.
5310
LDB 344K
-
-
-
skasowany w 02.01.1992r.
5311
LDB 345K
-
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5312
LDB 346K
-
-
5312
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5313
LDB 347K
LZI 856C
-
5313
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5314
LDB 348K
LZI 842C
-
5314
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5315
LDB 349K
-
-
5315
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5316
LDB 350K
-
-
5316
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5317
LDB 260K
-
-
-
skasowany w 30.09.1991r.
5318
LDB 259K
-
-
5318
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5319
?
LZI 880C
-
5319
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5320
?
LZI 838C
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5321
LDB 253K
-
-
5321
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5322
?
LZI 879C
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5323
LDB 256K
-
-
-
skasowany w 02.01.1992r.
5324
LDB 251K
-
-
5324
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5325
LDB 140Y?
-
-
5325
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5326
LDB 254K
-
-
5326
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5327
LDB 266K
-
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5328
LDB 268K
-
-
5328
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5329
LDB 267K
-
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5330
?
LZI 857K
-
5330
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5331
?
LZI 958C
-
?
przekazany do Zgierza w 07.07.1992r.
5332
LDB 291K
-
-
5332
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5333
LDB 292K
-
-
5333
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5334
LDB 293K
-
-
5334
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5335
LDB 294K
-
-
5335
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.
5336
LDB 295K
-
-
5336
przekazany do MZK P-ce w 01.07.1992r.



Autor: PRZEMYSŁAW BAKAJ

Dodano: 2014-08-03 21:47:55

Temat zaktualizowany przez PRZEMYSŁAW BAKAJ dnia 2022-03-28 01:59:00


Wszelkie zdjęcia i teksty zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Wykorzystanie możliwe jedynie po uzyskaniu pisemnej zgody autora!