Strona główna Właściciele MPK Łódź /1951-1992/ BUSSING NAG 1
Pojazd: | BUSSING NAG #1 |
---|---|
Uwagi: | Ex L.E.S. nr 4 lub 5. Jedyny ocalały z floty 5-ciu autobusów (2x Gräf und Stift, 1x Saurer i 2x Büssing) eksploatowanych przez nazistowskich niemców, w latach 1941-1945. Wymieniony z Gdańskiem na Mavaga TR5 nr 1 |
Informacje ogólne o pojeździe:
Marka | Büssing |
---|---|
Typ / Podtyp | brak danych |
Nazwa handlowa | brak danych |
Producent | Büssing - Nationale Automobil-Gesellschaft AG |
VIN / Nr podwozia | brak danych |
Silnik | brak danych |
Rodzaj skrzyni biegów | manualna |
Typ/model skrzyni biegów | brak danych |
Typ z uwagi na podłogę | wysokopodłogowy |
Klimatyzacja | brak |
Rok produkcji | 1941 |
Rok kasacji | 1953 |
Kolejni właściciele pojazdu:
Właściciel pojazdu | Rok nabycia | Rok wycofania |
---|---|---|
LES Łódź /1939-1945/ | 1941 | 1945 |
MZK Łódź /1948-1950/ | 1950 | 1951 |
MPK Łódź /1951-1992/ | 1951 | 1953 |
Kolejne numery taborowe pojazdu:
Nr tab | Nadany przez | Data nadania nr | Data zdjęcia nr |
---|---|---|---|
4 lub 5 | LES Łódź /1939-1945/ (Tramwajowa (1898-1986 zamknięta, zaj.tramwajowa)) | 03.1941 | 1945 |
1 | MPK Łódź /1951-1992/ (Chocianowice (1901-nadal, zaj.tramwajowa)) | 1950 | 1951 |
1 | MPK Łódź /1951-1992/ (Chocianowice (1901-nadal, zaj.tramwajowa)) | 1951 | 12.1953 |
Kolejne numery rejestracyjne pojazdu:
Brak
Wypożyczenia pojazdu:
Brak
Kolejne remonty pojazdu:
W uzupełnieniu
Kolejne reklamy nanoszone na pojazd:
W uzupełnieniu