Linia 77bis
Do listy
12.01.1976
Uruchomiono nową linię na trasie:
Lodowa / „Dywilan” – Lodowa, Dąbrowskiego – Dąbrowskiego / Tatrzańska
23.07.1976
Zawieszono kursowanie linii.
28.08.1978
Wznowienie kursowania linii na trasie:
Felińskiego / Gojawiczyńskiej – Gojawiczyńskiej, Dąbrowskiego, Lodowa, ( drogą obok cmentarza ), Andrzejewskiej – Andrzejewskiej / EC IV ( W dni wolne od pracy nie kursuje )
22.05.1980
W związku z budową wiaduktu na ul. Dąbrowskiego zmieniono trasę.
Felińskiego / Kruczkowskiego − Kruczkowskiego, Śląska, Kowalszczyzny, Lodowa, ( drogą obok cmentarza ), Andrzejewskiej – Andrzejewskiej / EC IV
29.07.1981
W związku z brakiem oleju silnikowego i części zamiennych zawieszono linię
23.11 1981
Ponownie wznowiono kursowanie linii na trasie:
Rembielińskiego / Inżynierska – Inżynierska, Świerczewskiego, Brzeźna, Sienkiewicza, Wigury, Kilińskiego, Fabryczna, (z powrotem: Fabryczna, Kilińskiego, Abramowskiego, Sienkiewicza, Brzeźna, Świerczewskiego, Politechniki, Rembielińskiego), Przędzalniana, Milionowa, Promińskiego, Przybyszewskiego, Lodowa – Kowalszczyzny / Wedmanowej
02.11.1983
Likwidacja linii.
Opracowanie: Włodzimierz Hyży, Waldemar Fortecki
Do listy