Linia M (pospieszna)
Do listy
03.03.1975
Uruchomienie nowej linii autobusowej pośpiesznej na trasie:
Krzemieniecka / Konstantynowska – Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, Żeromskiego, Struga, Tuwima, Sienkiewicza, Traugutta, Składowa – Dw. Fabryczny − Węglowa, Sterlinga, Składowa, Traugutta, Sienkiewicza, Tuwima, Struga, Towarowa, Karolewska, Krzemieniecka − Krzemieniecka / Konstantynowska
11.03.1975
Krzemieniecka / Konstantynowska – Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, Żeromskiego, Struga, Tuwima, Sienkiewicza, Traugutta, Składowa – Dw. Fabryczny
( Objazd na pętli obowiązywać będzie przez ul. Składową i po zawróceniu na parkingu PKS przy ul. Sterlinga autobusy wracać będą ponownie ul. Składową na przystanek odjazdowy )
15.04.1976
Retkińska / cm. – Retkińska, Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, Żeromskiego, Struga, (z powrotem: Struga, Towarowa, Karolewska), Tuwima, Sienkiewicza, Traugutta – Dw. Fabryczny
19.07.1976
Allende / Balonowa – Allende, Maratońska, Retkińska, Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, Żeromskiego, Struga, (z powrotem: Struga, Towarowa), Tuwima, Sienkiewicza, Traugutta – Dw. Fabryczny
18.11.1977
W związku z oddaniem do użytku nowego odcinka ulicy Skłodowskiej od ul. Gdańskiej do ul. Wólczańskiej autobusy skierowano następującą trasą:
Allende / Balonowa – Allende, Maratońska, Retkińska, Krzemieniecka, Karolewska,
Skłodowskiej, Struga, ( z powrotem: Struga, Towarowa, Karolewska ), Tuwima, Sienkiewicza, Traugutta − Dw. Fabryczny
03.12.1977
W związku z oddaniem do użytku nowej pętli autobusowej przy ul. Kusocińskiego linię wydłużono do tej pętli.
Kusocińskiego / Allende – Allende, Maratońska, Retkińska, Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, Struga, (z powrotem: Struga, Włókniarzy, Karolewska), Tuwima, Sienkiewicza, Traugutta – Dw. Fabryczny
06.03.1978
Kusocińskiego / Allende – Allende, Maratońska, Retkińska, Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, Struga, (z powrotem: Struga, Włókniarzy, Karolewska), Tuwima, Sienkiewicza, Traugutta, Składowa, / obok sądu /, Jaracza – Pl. Dąbrowskiego
( z powrotem: Narutowicza, Sterlinga, Składową )
10.05.1978
Z powodu zamknięcia skrzyżowania Retkińska - Thalmanna linia została skrócona.
Retkińska / Kusocińskiego ( cm ) − Retkińska, Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, Struga, (z powrotem: Struga, Włókniarzy, Karolewska), Tuwima, Sienkiewicza, Traugutta, Składowa, / obok sądu /, Jaracza – Pl. Dąbrowskiego
( z powrotem: Narutowicza, Sterlinga, Składową )
01.07.1980
Kusocińskiego / Allende – Allende, Maratońska, Retkińska, Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, Struga, (z powrotem: Struga, Włókniarzy, Karolewska), Tuwima, Sienkiewicza, Traugutta, Składowa, / obok sądu /, Jaracza – Pl. Dąbrowskiego
( z powrotem: Narutowicza, Sterlinga, Składową )
17.11.1980
Kusocińskiego / Allende – Kusocińskiego, Dzierżyńskiego, Marchlewskiego, Retkińska, Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, Struga, (z powrotem: Struga, Włókniarzy, Karolewska), Tuwima, Sienkiewicza, Traugutta, Składowa, Narutowicza – Pl. Dąbrowskiego ( z powrotem: Narutowicza, Sterlinga, Składową )
03.08.1981
W związku z brakiem oleju silnikowego i części zamiennych linię skrócono do Pl.Barlickiego
Retkinia / Kusocińskiego – Dzierżyńskiego, Marchlewskiego, Retkińska, Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, (z powrotem: Struga), Żeromskiego – Pl. Barlickiego
21.12.1981
Maratońska / Allende – Allende, Kusocińskiego, Dzierżyńskiego, Marchlewskiego, Retkińska, Krzemieniecka, Karolewska, Skłodowskiej, (z powrotem: Struga), Żeromskiego – Pl. Barlickiego
01.02.1983
Likwidacja linii.
Opracowanie: Włodzimierz Hyży, Waldemar Fortecki
Zdjęcia (1)
Do listy