Linia E (pospieszna)
Do listy
01.04.1968
Uruchomienie nowej linii autobusowej pośpiesznej na trasie:
Kadłubka / Felińskiego – Felińskiego, Broniewskiego, Niższa, Przędzalniana, Armii Czerwonej, Wysoka, Tramwajowa, Narutowicza, Kopcińskiego, Strykowska, Sporna, Wojska Polskiego – Wojska Polskiego / Marynarska
07.11.1970
W związku z oddaniem do ruchu ul. Promińskiego - Kopcińskiego linię skierowano trasą:
Kadłubka / Felińskiego – Felińskiego, Broniewskiego, Niższa, Promińskiego, Kopcińskiego, Strykowska, Sporna, Wojska Polskiego – Wojska Polskiego / Marynarska
25.11.1971
Wojska Polskiego / Marynarska – Wojska Polskiego, Strykowska, Kopcińskiego, Promińskiego, Niższa, Broniewskiego, Felińskiego, Kruczkowskiego, Chłędowskiego – Kadłubka / Felińskiego (z powrotem: Kadłubka, Felińskiego, Broniewskiego)
10.10.1972
W związku z oddaniem do użytku nowej pętli przy zbiegu ul. Felińskiego / Kruczkowskiego
Skierowano tam linię.
Felińskiego / Kruczkowskiego – Felińskiego, Broniewskiego, Niższa, Promińskiego, Kopcińskiego, Strykowska, Wojska Polskiego – Wojska Polskiego / Marynarska
10.11.1975
W związku z uruchomieniem pętli na Dw. PKS Północnym wydłużono linię.
Felińskiego / Kruczkowskiego – Felińskiego, Broniewskiego, Niższa, Promińskiego , Kopcińskiego, Strykowska, Wojska Polskiego, Źródłowa – Dw. PKS Północny
12.10.1981
Felińskiego / Gojawiczyńskiej – Felińskiego, Broniewskiego, Promińskiego, Kopcińskiego, Strykowska, Wojska Polskiego, Źródłowa – Dw. PKS Północny
01.02.1983
Felińskiego / Gojawiczyńskiej – Felińskiego, Broniewskiego, Promińskiego, Kopcińskiego, Strykowska, Sporna, Wojska Polskiego, Źródłowa – Dw. PKS Północny
13.06.1983
Felińskiego / Gojawiczyńskiej – Felińskiego, Broniewskiego, Promińskiego, Kopcińskiego, Strykowska, Wojska Polskiego, Źródłowa – Dw. PKS Północny
02.11.1983
Felińskiego / Kruczkowskiego – Felińskiego, Broniewskiego, Promińskiego, Kopcińskiego, Strykowska, Wojska Polskiego, Źródłowa – Dw. PKS Północny
01.06.1992
Likwidacja linii.
Opracowanie: Włodzimierz Hyży, Waldemar Fortecki
Do listy